Jesteś tutaj: Strona główna » Wiosna » Początek wiosny

Początek wiosny

Początek wiosny - kliknij żeby powiększyć  

04 kwiecień 2010 — Jeszcze więcej szarości niż zieleni... Ale śniegu już brak! Na zielone liście i kolorowe kwiaty przyjdzie jeszcze chwilę poczekać...

Polna droga przecina zbocze Plebańskiej Góry prowadząc na jej szczyt. W oddali Pasmo Polic z Polaną Staszkową.

Kategoria: Wiosna

Pobierz tapetę: 1024x768 1280x800 1280x1024 1600x900

5903 wyświetlenia
Twoje imię:
Wpisz dzień tygodnia, który jest dzisiaj:
Anuluj

Komentarze (12)

Kwiatek Uważaj, Tereska,Uważaj,On- Ci -godom......;) ;):)
Uważajcie dziewczyny,wiosna..... 7 lata temu
Jasiek Tereska,wiys, tak mi sie jakosik pedziało
bo Ty sie pszejmowałaś ze łokna mos niy
umyte.Nody mozna kamiyniym bechnonć w ok
no,a śkloże pszyjdom i fprawiom cyste
syby i mos po robocie.
No a serce,to jes problem,bo nijak go niy
uśmiyżys jak zacnie waryjować.A teros jes
taki cas.Uwozoj Tereska,Uwozoj,godom Ci. 8 lata temu
Tereska Twoje hasła Jasiek som genialne :
" NIY POCZ NA ŁOKNA - POCZ NA SERCE "
:))) 8 lata temu
Tereska To nic, że drzewa jeszcze szare i łyse...ale to niebo ! I słońce !
O jacie... Gdzieś Janie mnie wyśledził...?
:) Pomyłka Jasiek :) Placki, to mogłabym o każdej porze dnia i nocy :) i mięsko, o tak Gabrysiu :)( i też wcale nie jestem żarłok ;) Potem z reksiem biegam... :) Ta nadzwyczaj sroga zima sprawiła, że mój organizm domagał się : "więcej tłuszczu !!" 8 lata temu
Jasiek Ha,ha,ha,tośmy se pogodali ło świyntak,
śmiguszcie i ło innyk sprawak.Kciołek
jesce spytać sie Tereski,cy zno tako pio
snecke? W Laziskak Gornyk pszy autostra
dzie jes tam kawiarnia 26,jes tam kawiar
nia i muzykalnia,bawiom sie chopcy s pa
niynkami itd..Tereska to jes prowda. 8 lata temu
Jasiek No ale Tereska to jus chyba pszesadziła,
zeby tak dugo świyntować,wto to widzioł.
Pszecie niy jes choro? Widzis Gabi,co to
sie z ludziami dzieje jak iny troche wiyncy se dadzo,to jus klapa.Ale mi sie
zdo ze Tereska niy jes tako zeby as tak
placki lubiala. 8 lata temu
Gabrysia Oki Jasiek...o tym "ciemniej" zapamietam:):)
A ciasta? Ja nie jestem żarłok...:)
No chyba że o mięsko chodzi..to tak:)
Słodkości może dla mnie nie być wcale:) 8 lata temu
Jasiek Zapómniołek Ci pedzieć,ze ta choroba to
pewnie iny s tyk placków i innyk smakowi
tości,a Ty zwolos to na łokna.
Pamiyntoj Gabi,im ciymni w chałpie tym
pszyjymni. 8 lata temu
Jasiek Gabi,nody wiesna w kożdym cosik zmiynio,
ale na plus,a Ty godos ze jeześ choro?
No cós,tylko moge Ci współcuć.Po co sie
bieres za tako robote,niy pocz na łokna
pocz na serce,noj na pszyrode bo sie robi
coros ładni na polu. 8 lata temu
Gabrysia Ciasta i owszem...jadłam:) Ale nie piekłam. Ja mam zawsze z dostawa do domu:)
Śmigus....ech.. Nic z polewania, bo chora jestem... I obiecuję sobie, że za rok juz okien myć nie bede.. 8 lata temu
1 2
Banaśka 6370 Krokus 8059
Pod drzewami 9886 Drzewo 5105 Cień drzewa 33338 Wąska ścieżka 5361 Pogodna jesień 3956 Rola Staszkowa 8197 Zima bez śniegu 6085 Zielona droga 5890 Dąb 86555 Pod dębem 7019